24.7.2010

Oh, Blaise

Photobucket

Hyvää ja parempaa iltaa, tervetuloa Ananasmaniaan. Mun nimeni on Amanda ja toisinaan kuullostan tv-visailun juontajalta. Ylemmästa kuvasta mut voi havaita vasemmalla. Vieressäni seisova suloinen rastaotus on hyvä ystäväni Eino, jonka koottuja kommelluksia voitte lukea hänen blogistaan. Mutta tosiaan, olen Amanda, asun eteläisessä Suomessa ja kesäloman päättyessä aloitan mun lukio-opinnot.

Photobucket

Tykkään kamalasti kynsistäni ja lakkaan niitä usein, lakkoja multa löytyykin useita kymmeniä. Tällä kertaa niissä on Lumenen Quick&Chic-lakkaa sävyllä Syyskanervat.

Photobucket

Varpaiden pinkit lakanjäämät ovat muisto kahden viikon takaisesta lomamatkasta Kreikkaan. Tuhrut isovarpaissani olen taiteillut kovin järkevästi permanenttitussilla ja ne jopa esittävät jotain - ehdottoman lempibändini HIMin logoa. HIM on ollut mun ehdoton ykkösrakkaus musiikin saralla jo vuodesta -03. Keikoille en oo valitettavasti päässyt, pitää pitää peukut pystyssä, et josko herrat suvaitsis saapua vaikkapa ensi vuoden Ruissiin.

Photobucket

Hyökkäilen tosiaan kynäni kanssa muidenkin kuin omien ja toisinaan kaverieni viattomien raajojen kimppuun, paperille piirtelen myös. Suurimmaksi osaksi raapustelen kummallisia hahmoja kuten yllä. Toinen kestoaihe ovat silmät, niitä löytyy ihan joka paikasta - koulukirjoista, mun kämmenselästä, vihkojen marginaaleista, you name it.

Photobucket

Kamerakin eksyy toisinaan mun käteen, varsinkin tää yksilö. Canon 550D on mun sielunkumppani ja rakkaus, joka ymmärtää mua vaikka kukaan muu ei. Kaikki tässä ja tulevissa postauksissa olevat kuvat oon ottanut ja tuun ottamaan hänellä. Lukuunottamatta tietenkin tuota kuvaa, se on otettu pikku-Penalla, erittäin pienellä digikameralla. Nimiehdotuksia otetaan muuten kernaasti vastaan 550D:tä varten!

Photobucket

Ah, toinen suurensuuri rakkauteni, läppärini Helga-Ernesti, joka on siunattu kunniakkaimmalla nimellä joka koneelle voidaan antaa. Taustakuvana toimivan kissan on muuten ikuistanut minä Kreikassa, tykkään siitä kovasti, aww.

Photobucket

Tässä kuvassa uinuvat mun suloiset kaksivuotiset rotanrontit, Hugo ja Oliver. Lempipuuhassaan luonnollisesti.

Photobucket

Tässä taas poseeraa maailman suloisin terrieri, Viivi. Viivi on vasta vuoden, mutta ulkonäköä, luonnetta ja varsinkin egoa löytyy useamman vuoden edestä. Epäilen kyllä vahvasti väitettä, että Viivi näkisi jotain tuon silmät peittävän karvaverhon takaa, katsokaa nyt!

Lopuksi vielä pari kuvaa meidän reissusta Helsinkiin. Ylempänä jälkiruoka suoraan taivaasta - tuoreita mansikoita, jogurttimoussea, suklaa-kaura-pähkinäkeksejä ja jotenkin erikoiskäsiteltyä raparperia, mmm. Toinen kuva on samalta päivältä Pinkin konsertista, tarkempia kuvia en viitsi enkä halua julkaista.

Photobucket

Photobucket

Näkemisiin!

3 kommenttia:

  1. Hohoo! Kivoja kuvia, (paitsi toi eka, mun osalta 8( No okei, on sekin ihan kiva)

    Mitäs tähän sanois... ööö... muistuttaisin sua, et tykkään sun lepposesta kirjotustyylistä ja sun kuvat on nii hirmusen paljon parempia kun Yngven ulostukset, kateellinen.

    VastaaPoista
  2. Aah koneesi nimi ♥ Hihi ja voi ei noniin nyt tsekkasin ja olen sitä mieltä että lukijaksi ryhdyn, tietysti!

    Ehdotan somalle kamerallesi nimeä (Teuvo-)Tyynikki. Hän näyttää tuossa asennossa juuri sennimiseltä.

    Hih!

    VastaaPoista
  3. Hihi, kiitos kommenteista, säde ja Eino. Teuvo-Tyynikki kuullostaa perin oivalta nimeltä, otetaan vakavasti harkintaan! :---D Sitten hänen nimensä mätsäisi Helga-Ernestin nimen kanssa yhteen!

    VastaaPoista