23.5.2011

Meinasin ihan tosissani äsken tukehtua

Tervetuloa blogihaasteen edellyttävään faktamaanantaihin! Seuraavat viisitoista faktaa lukemalla pääsette hieman syvemmälle Amaotuksen päähän!

1. En yleensä astu rappusien viimeiselle portaalle ollenkaan. En tiedä miksi, huomasin sen itsekin vasta kun siitä mulle varta vasten sanottiin.

2. Red Bull on mulle pyhä asia. Piste. Siitä ei keskustella. Rypistetyt redbulltölkit ovat pyhäinhäväistys. Niitä ei myöskään heitetä roskikseen.

3. Jos löydän jonkun hyvän kipaleen, mulla ei oo suuremmin tapana säästellä sitä vaan yleensä saatan kuluttaa jotain uutta biisiä 500 kertaa putkeen kunnes kyllästyn.

4. Olen purkan suurkuluttaja. Jos mulla on tylsää, se tarkoittaa lähes automaattisesti sitä, että kävelen keittiön purkkalaatikolle ja valitsen mitä sillä kertaa jauhan.

5. Lakkasin juuri äsken mun kynnet. Joka toinen on oranssi ja joka toinen vaaleanvihreä kera oranssin keskiraidan.

6. Mun huoneen seinällä on Norjan lippu.

7. Tämän tekemisellä välttelen kouluasioiden hoitamista. Kyllähän ne ehtii tehdä myöhemminkin, eikö niin?

8. Vappuna ihana äitini oli ostanut mulle vappupallon. Se on suhteellisen pieni ja pyöreä ja sinivihreä ja siinä on koko muumiperhe. Tykkään siitä tosi paljon ja se on elossa edelleen.

9. Tykkään piilomerkityksistä.

10. Keräilin joskus kolikoita ja vieläkin tunnistan kaikkien maiden eurot jos sellaiset näen. Aikoinani kokoelmani oli niin hieno, olin siitä ylpeä.

11. Mun pöydällä on nyt seitsemän runokokoelmaa eri suomalaisilta runoilijoilta. Lueskelen niitä silloin tällöin hitaasti nautiskellen. Runous on taivaallista.

12. Mulla on tapana nimetä kaikki mun elektroniset tai muuten vaan tärkeät päivittäiset vempaimet jos moisia joskus saan, seuraavan vempainen nimeksi tulee Hubert.

13. Mun mielestä olis tosi hienoa, jos Iker Casillas joutuis paitsioon.

14. En osaa kontaktoida yhtään mitään yhtään millään. Mua ei siis niihin hommiin kannata missään tilanteessa usuttaa.

15. Mä en oo koskaan ollu hevosen selässä.

15 random facts about you / something you're looking forward to / whatever tickles your fancy  / a fictional book  / a non-fictional book / a fanfic / a song that makes you cry (or nearly) / an art piece (painting, drawing, sculpture, etc.) / whatever tickles your fancy / a talent of yours / a hobby of yours / a recipe / a YouTube video / a place you've travelled to / whatever tickles your fancy / your day, in great detail / your week, in great detail / this month, in great detail  / this year, in great detail / hopes, dreams and plans for the next 365 days / whatever tickles your fancy

2 kommenttia:

  1. mulle ostettiin vappupallo kun synnyin (kappas) vappuna ja se pallo on tuolla kaapissa vieläkin täysin muotonsa säilyttäneenä :3

    VastaaPoista
  2. Kohta 13 piristi suuresti. Joskus vielä kirjoitan miten Iker Casillas joutuu paitsioon. Tämä on nyt lupaus :D

    VastaaPoista