14.9.2010

Hysteria







The Cribs - Hey scenesters
Photobucket
Kyllä, hysteria. Muhun tässä muutama päivä sitten iski sellainen lopullinen into ja mania ja hysteria - mun on pakko päästä jonnekin vaihto-oppilaaksi. Haluan niin paljon, oon itseasiassa pyöritellyt tätä ajatusta mun päässä jo pidemmän aikaa, ysin alusta jo. Muotoilin oikeastaan ensimmäisen virkkeen hassusti, en halua jonnekin, vaan ehdottomasti Iso-Britanniaan! Aaa en tosiaankaan kestä, tahtoisin vaihtoon niin. Tätä asiaa ei mitenkään helpota, että yksi hyvä ystäväni on nyt USA:ssa, kaksi uutta tuttavuutta koulusta viettivät molemmat vuoden samaisessa maassa, toinen ystäväni lähtee ensi lukuvuoden alussa vuodeksi Ranskaan, entinen naapurinikin huitelee ties missä vuoden ja tämä listahan voisi jatkua tosi pitkään.

Tahtoisin oppia englannin kunnolla (enkä tosiaankaan panisi pahakseni jos aksenttikin tarttuisi muhun, niin kuin se oletettavasti tekeekin), tutustua johonkin toisen maan kulttuuriin paremmin, saada ystäviä ulkomailta ja luonnollisesti saada uusia kokemuksia ja itsenäistyäkin siinä sivussa.

Jos sinne vaihtoon pääsisin, menisin mielelläni ensi lukuvuoden alkaessa ja tietenkin pitäisin vaihtariaikanikin tätä blogia, silloin siitä tulisi vielä enemmän sellainen tietolähde kaikille läheisille, että mitä mulle kuuluu.

Kiitos ja aamen, oli pakko päästä vuodattamaan osa tästä intoilusta tännekin. Vielä loppuun muutamia mukavia vaihtariblogeja:

My American Dream - USA, Oregon
Bonne chance! - Ranska
Eyes wide open - Hollanti
Dear Tokyo - Japani

6 kommenttia:

  1. voi apua oikeesti sun blogis on nii hyvä ! nään sun teksteissä aika paljon itteeni ja sul o samalaasii ajatuksii, vaikka niitä ei heti huomais mun blogii kattoessa. oon nii laiska kirjottamaanki sinne kun on nii paljon kiireitä.
    ja totta puhuen tuo, että käyt ilmaisutaidon lukiota sai minut seuraamaan blogiasi koska olen itsekkin näyttelemisestä kiinnostunu :D mut jatka ihmees samaa rataa mukava lukee tätä :)
    ps. tunnen tuon tokio vaihtarin :DD

    VastaaPoista
  2. bömböm, aww kiitos hirveesti, et arvaakaan kuinka toi pirisri mun ankeeta aamuani! :--3 hih, toki jatkan samaa rataa, kuten oli suunnitelmissakin.

    VastaaPoista
  3. Ihanasti oot yhdistelly kuvat kollaasiks :) Ja muutenki kirjotat tosi hyvin! Brittiaksentti on jotain ihan kielletyn ihanaa :) En makaan pais pahakseni jos se tarttuis muhun joskus... UU, linkitit mut tohon, oon ihan yllattyny! Kiitti :) <3

    VastaaPoista
  4. Vk, kiiiitos, ihana kuulla! Kieltämättä tykkään itsekin tuosta kollaaistsa vaikka se aika pieni onkin. Ja tietenkin mä linkitin sut, ah ku rakastan sun blogia! Ne kuvat! ♥

    VastaaPoista
  5. Oho, mitä ihmettä :D Linkki mun blogiin.

    VastaaPoista
  6. Kyllä, linkki sun blogiin. :D

    VastaaPoista