23.9.2010

Oi kyllä!



Kyllä, nyt myönnän ehdottoman fanityttöyteni.

Oon niin Harry Potter -fanityttö ettei mitään rajaa, aa! Kyllä, olen lukenut kaikki kirjat niiden ilmestymisvuonna, kyllä, olen nähnyt kaikki elokuvat useaan kertaan ja kyllä, oi kyllä, olen myös HP-ficceillyt. Voisin viettää kepeästi kuukauden niin, että puhuisin pelkästään Harry Pottereista. Onneksi multa löytyy myös eräs tärkeä ystävä, joka voisi viettää kuukauden näin myös, joten en ole fanaattisuuteni kanssa yksin.

En malta odottaa, että viimeisesta kirjasta tehdyt elokuvat tulee teattereihin. Sitten, kun ensi-iltaliput tulee myyntiin, nappaan ehdottomasti Einon kainaloon ja varaan parhaat paikat salin keskeltä. Oi kyllä, niin tehtiin edellisen leffankin kanssa ja se tapahtunee vielä kahdessa. Kesällä, viimeisen viimeisen elokuvan ilmestyessä kutsuu meitä Helsinki.

Olisiko kellään lainata kelausnappulaa marraskuuhun?

3 kommenttia:

  1. Valitettavasti ei kelausnappia taida löytyä, jos joku löytää sellasen niin tänne kans yks! :DD

    VastaaPoista
  2. Me ollaan Paulan kanssa kanssa faneja. Kaikkia leffoja en ole nähnyt, mutta kirjat lukenut sekä suomeksi että englanniksi. Voin suositella lukemaan myös englanniksi vaikka hetki menee sanaston haltuun ottamisessa :)

    VastaaPoista
  3. Hannukkaz, aaaaee en todellakaan jaksa odottaaaa mur. :D onneks en oo ainoo.

    Heta, mä oonkin alottanut kuudetta kirjaa englanniks. Kun tarina on tuttu ja toi ei ole ensimmäinen enkunkielinen kirja jota luen, niin sujuu melko hyvin. (--:

    VastaaPoista