23.5.2012

Skottimaan ylänummilla jalo sieluni vaeltaa, osa 3/3

Heh, pakko myöntää että olin täysin unohtanut näiden kuvien olemassaolon. Eihän ne ehtineet kuin parisen kuukautta mun Flickr-tilillä homehtua, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan, right? Mun unohdus kuitenkin mahdollistaa sen että pääsen nyt värittämään kuvatylsää virtuaalipäiväkirjaani kamerani tuotoksilla.
IMG_2705
IMG_2711
IMG_2715
IMG_2727
IMG_2732
IMG_2738
IMG_2756
IMG_2773
IMG_2787
Nämä kauniit maisemat mä kolmen viikon päästä tuun sitten jättämään. On aika ristiriitaiset fiilikset, sillä en tiedä pitäiskö mun olla surullinen lähtöni takia vai iloinen kotiinpaluuni vuoksi. No, tänne varmaankin tulen ennen lähtöäni parkumaan, silloin sitten nähdään millaiset on fiilikset. Ei sitä oikeastaan voi ennustaa että miltä musta tuntuu. Kun mä lähdin tänne syksyllä, luulin että olisin parkunut kuin pikkuvauva ja ollut tajuttoman jännittynyt. No, kumpikaan noista ei tapahtunut, siksi en tiedä että mitä tämäkään tuo tullessaan.

3 kommenttia:

  1. minä niiiiiin haluaisin skotlantiin, tulee surku kun lukee tätä blogia ja ei oo ulkomaanreissua tiedossakaan lähiaikoina :<

    VastaaPoista
  2. Heii ootko turvallisesti suomessa? D;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen! Turvallisesti ja yhtenä palana. Ananasmania vaan pääsi vähän... nuupahtamaan.

      Poista