18.12.2010

Sata faktaa

Kiitos ideasta tähän ihanalle Sädelle!
Photobucket
1. Hei, olen Amanda.
2. Tykkään, kun mua kutsutaan Amaksi.
3. Mulla on pian synttärit.
4. Tämä fakta tekee musta horoskoopiltani jousimiehen.
5. En usko horoskooppeihin.
6. Mutta uskon kohtaloon.
7. Uskon kohtaloon, koska mun elämässä on ollut pari sellaista tapahtumaa joita en suostu uskomaan sattumaksi.
8. Rakastan ilmaisulukiotani.
9. Rakastan myös klementiinejä.
10. Lempivärejäni on kaikki sateenkaaren värit.
Photobucket
Photobucket
11. Mulla oli joskus richardsoninmaaorava nimeltään Uno. Uno kuoli tosi nuorena. Siitä on jo kaksi vuotta mutta mulla on Unoa edelleen hirveä ikävä.
12. En suuremmin pidä kotipaikkakunnastani.
13. Mielestäni bensa tuoksuu tajuttoman hyvälle.
14. Fysiikka on ollut mulle aina täyttä hepreaa.
15. Haluaisin olla siisti ihminen.
16. Toisaalta inhoan siivoamista yli rajojen.
17. Lempivuodenaikani on talvi.
18. Nauran liian kovaa.
19. Pelkään, että Koreat alkavat sotimaan keskenään.
20. Odotan ihan kamalasti ensi syyskuuta ja mun Iso-Britanniaan lähtöä.
Photobucket
21. Tykkään kovasti Vespoista vaikken moista itse omistakaan.
22. Olen 173 senttiä pitkä ja tyytyväinen siihen.
23. Ostin syksyllä ihanat korkokengät kymmenen sentin korolla ja odotan kevättä, jotta ne pääsevät käyttöön.
24. Olen saanut jo kaikki jouluostokset tehtyä.
25. En suuremmin pidä shoppailusta.
26. Disney-leffat ovat puhdasta rakkautta. Herkules ja Leijonakuningas ovat niistä ehdottomasti parhaat.
27. Lempielokuvani muuten on varmaankin Brokeback Mountain.
28. Taking Woodstock kuuluu myös mielileffoihini.
29. Mun muisti on jakautunut kahteen osaan: puoliskoon joka muistaa kaiken epäoleellisen ja toiseen joka ei muista mitään tärkeää.
30. Värjään keväällä hiukseni punaisiksi.
Photobucket
31. Hiukseni eivät ole koskaan olleet minkään muun väriset kuin blondit.
32. Haluaisin rekisteröityä Twitteriin mutten saa sitä aikaan.
33. Formspring houkuttelee myös.
34. Olen laiska.
35. Halaan usein iltaisin Einon antamaa pehmopupua Hermannia.
36. Toisinaan olen erittäin melankolinen ihminen.
37. Vaikka useimmiten pulppuan ja pälisen kuin mikäkin flipperi.
38. Kuten aikaisemmasta kohdasta huomaa, olen myös mestari erilaisissa vertauskuvissa.
39. Haluaisin Skinsin ykkös- ja kakkostuotantokaudet.
40. Olen katsonut kyseisen sarjan kakkostuottarin netistä yhtenä yönä putkeen.
Photobucket
41. Tykkään sormistani. Ne on kivan pitkät ja voin käyttää sellaisia sipsirenkaita sormuksina.
42. Mulla on äärettömän huono ääreisverenkierto, mun kädet on aina jäässä. Siksi lapaset ovat kavereita.
43. Tykkään kiiveistä.
44. Syönkin niitä usein liikaa ja sitten suu kirveltää ei-niin-kivasti.
45. Viihdyn yksin mitä parhaiten.
46. Mutta silti kaverien seura kelpaa milloin vain.
47. Aikoinaan kävin rippikoulun.
48. Mulla ei ole rippiristiä, koska en halunnut että kummini tuhlaisivat rahojaan moiseen.
49. Eroaisin kirkosta jos saisin.
50. Kännykkäni nimi on Prinssi.
Photobucket
51. En ole koskaan nähnyt lempibändiäni HIMiä livenä.
52. Vaikka olen rakastanut kyseistä yhtyettä jo päälle seitsemän vuotta.
53. Omistan silinterin.
54. Hukkaan aina mun puhelimen laturin jonnekin ja se ei ole mukavaa.
55. Puolivuotisen lukiourani aikana olen onnistunut rikkomaan kolme omaa koululaukkuani.
56. Koulussa mulla ja Einolla on yhteinen lokero.
57. Käytin ennen aina jotain massiivisia korviksia mutta en tiedä miksi se on vähän jäänyt.
58. Rakastan huulipunia – mitä kirkkaamman värinen, sitä parempi!
59. Mun ikkunassa on vain yksi verho.
60. Lempi tv-sarjani on ehdottomasti Mentalist.
Photobucket
61. Olen ollut ylen kanavien uutisissa monta kertaa, viimeksi pari kuukautta koulujen alkamisen jälkeen.
62. Harrastan partiota.
63. Luulin, että näiden faktojen keksiminen olisi ollut vaikeampaa.
64. Mulla on tapana laulaa jos huomaan olevani jossain yksin.
65. Suihkussa laulamista en kylläkään harrasta.
66. Varpaissani on edelleen viimekesäistä pinkkiä kynsilakkaa.
67. Vihaan epäoikeudenmukaisuutta.
68. Suvaitsemattomuus on myös yksi asia joka saa mun karvat pystyyn.
69. Ostin joskus erittäin kalliin suomi-englanti-suomi-sanakirjan. Yllättävintä on että siitä on ollut oikeasti hyötyä.
70. Olen lukenut Twilight-sarjan kaikki kirjat, joten voin täysin oikeutetusti sanoa niiden olevan täyttä roskaa.
Photobucket
71. Kuuntelen niin sekalaista musiikkia että toisinaan hämmennyn siitä itsekin.
72. En omista rannekelloa vaikka tarvitsisin moisen.
73. Pidän fantasiakirjallisuudesta.
74. En kuuntele radiota kovinkaan usein ja jos kuuntelen, niin en musiikin takia. Kuuntelen joskus aamuisin Rockin Korporaatiota siksi, koska niillä vaan riittää asennetta.
75. Käytän huulirasvaa äärimmäisen harvoin.
76. Käteni taas rasvaan melkein joka päivä.
77. Olen aamu-uninen. Nukun viikonloppuisin aina vähintään kahteentoista.
78. Kuitenkaan kouluaamuisin kuudelta herääminen ei ole mikään ongelma.
79. Omistan vinon pinon Sims 2 – ja Sims 3 -pelejä.
80. Nettipeleistä paras on ehdottomasti Robot Unicorn Attack. Sitä ei voita mikään.
Photobucket
81. Kuuntelen erilaista musiikkia kausittain. Nyt on menossa korealainen pop -vaihe.
82. Mua harmittaa, koska en saa mahtuman kaikkea tahtomaani musiikkia iPodiini.
83. iPodini nimi on muuten iNari, eli Einari.
84. Pidän homejuustoista.
85. Päässäni on soinut viimeiset puolitoista viikkoa Geographical fuguet.
86. Koneelleni on ladattu Spotify mutta huomaan käyttäväni sitä äärimmäisen harvoin.
87. Rakastan pipareiden koristelua.
88. Pidin puheen peruskoulun päättöjuhlassa.
89. Paras sarjakuva koskaan on Karvinen.
90. Sarjakuva nimeltään Saako tälle edes nauraa on myös vallan mainio.
Photobucket
91. Mulle on huomautettu monta kertaa siitä, että piirrän koulussa tuntien aikana.
92. Kaapinovistani mua katsoo tällä hetkellä yhteensä 35 Ville Valon naamaa.
93. En ole koskaan nähnyt Mulan-leffaa.
94. Mielestäni presidentinvaalien äänestysikärajaa pitäisi laskea.
95. Politiikasta puheenollen, jos pyrkisin eduskuntaan, puolueeni olisi Vihreät.
96. Kylpyammeet ovat typeriä.
97. En ole koskaan pitänyt punasipulista tai ananaksesta.
98. Olen viimeisien kolmenkymmenen kohdan ajan yrittänyt saada auki strösselipurkkia jonka sain avattua vasta nyt.
99. Jos annan mun hiusten kuivia suihkun jälkeen vapaasti, niistä tulee niin vallaton kiharapehko että naurattaa.
100. Mun mielestä oli tosi positiivinen asia, että Kenneth Liukkonen pääsi läpi niistä vaaleista jotka oli äskettäin!

2 kommenttia:

  1. MULLAKIN JÄÄ AINA VARPAANKYNSIEN LAKAT VUOSIKSI ja stephen meyerin kirjat ei loppujenlopuksi ole shaibaa (lukuunottamatta viimeistä), ne leffat tekee siitä täyttä kakkaa... tai no kirjamakuni ei kylläkään kohtaa niiden vamppyyrikirjojen kanssa, mutta noin yleisesti ottaen nuo ovat aika loistokkaita.

    ps. kylpyammeet ovat ihania

    VastaaPoista
  2. pps. formspring on ihana. ja saa tietää, mitä ihmiset todella ajattelevat sinusta. eri juttu että haluaako tietää.

    VastaaPoista