2.10.2011

Kauneuden eteen täytyy kärsiä, vai miten se menikään

Kuten mainitsinkin aikaisemmin, värjäsin hiukseni. Varsinkin itse värin laittaminen sattui, mun päänahka ei ollut värinpoiston jälkeen mitenkään erityisen hehkeässä kunnossa. Luoja siunatkoon mun letti oli kamala ennen tätä, latvat oli oranssit, keskiosa hopeaporkkanaa, harmaa tyvikasvu ja sitä ennen blondi koko pään ympäröivä random liuska - en kaipaa sitä hetkeen uudelleen! Nyt hiuspehko siis on kullahtavan vaaleanruskea ja pidän tästä väristä varsin paljon. Ensi värjäyskerralla tähtään varmaankin tummempaan ja kylmempään ruskeaan, haluan kokea brunetteuden ensimmäistä elämässäni kertaa läpikotaisin. Mun naama noin isona mun blogissa on muuten aika pelottava kokemus. Ainakin ruudun tällä puolen.
Photobucket
Edinburghissa järjestetään zombiewalk halloweenina. Aikeina on osallistua siihen Carolinen ja Lauran ja mahdollisesti muutaman koulutoverin kanssa. Saan ehkä värjätä Carolinen hiukset hopeiksi sitä varten, hihii. Asuakin voisi alkaa pikkuhiljaa suunnittelemaan, koska itseni tuntien sen työstämisessä saattaa mennä tovi.

Nyt mun olo on jotenkin tosi hassu. Monella eri tapaa. Meillä oli hauska ilta kuuden vaihtarin voimin ja suklaaletut olivat hyviä vaikkei mun periaatteessa olisi pitänyt sallia niitä itselleni. Nyt ärsyttää että sallin, mä en tule onnistumaan ikuisuusprojektissani koskaan jos vaan jatkan näin. Tunnen itseni aivan liian keskiverroksi aivan liian monessa kategoriassa juuri nyt.

Muhun iski randomisti tajuton ikävä Tuulin kitaraa ja sen talon tuoksua kohtaan. Hassua, mutta se kai on elämää.

4 kommenttia:

  1. Amanen, mulla on ikävä sun konetta! Ja Gremasta! Ja tietysti sinua itseäsikin... Meillä siivottiin tänään ja mä vaihdoin mun huoneeseen sellaset vaaleat räsymatot :)

    VastaaPoista
  2. Ainiin ja unohdin mainita että toi sun uus hiusväri on ihana! :)

    VastaaPoista
  3. Kiva väri, mut hui ku on huonokuntosen näköset hiukset :O

    VastaaPoista
  4. Joo, eihan mun hiukset mitkaan neitsyet oo pitkiin aikoihin ollutkaan, mut pakko sanoa etta toi kuva antaa vahan valheellisen kuvan niiden kunnosta, ei ne ihan noin vauroituneet oo.

    VastaaPoista