16.10.2010

I'm a free bitch, baby! - Lady Gaga @ Hartwall Areena 14.10.2010

KEIKAN ENSIMMÄINEN BIISI:
Lady Gaga - Dance in the dark
Photobucket
Tosiaan, torstaina lähes heti koulun jälkeen me lähdettiin kohti Helsinkiä, Hartwall Areenaa ja yllä näkyvän artistin keikkaa. Ulkona oli jäätävän kylmä ja menetin melkein uskoni elämään kun kahdelta yöllä kävelimme jääkylmään autoon. Mutta oli todellakin kaiken valvomisen, syväjäätymisen, seuraavan päivän väsymyksen ja muun narinan arvoista! Olen edelleen ihan fiiliksissä, ottaisin uusiksi jos mahdollisuus tulisi.
Photobucket
Mulla oli keikalla mukana kamera, erittäin laadukas pokkari, ja se näkyy keikkakuvien priimalaadussa. Lady Gagaa lämppäsi newyorkilainen Semi precious weapons. En ollut kuullut ko. bändistä aikaisemmin, mutta he vetivät lämppäriosuuden ihan kunnialla. Herrat muuten kuullostavat paljon paremmalta livenä kuin levyllä!
Photobucket
Photobucket
Itse Lady Gagan show oli u-p-e-a. Ooh. Alla olevat kuvat ei oikein anna oikeutta sille, kuinka upealta kaikki näytti. Gagan puvut oli hänen tavalliseen tapaansa upeita ja livenä neiti kuullosti sanoinkuvaamattoman ihanalta!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Tahdon takaisin, kiitos.

2 kommenttia:

  1. Oliks toi hyvä paikka? Sillä oon tänä vuonna menos GaGan keikalle(mulla oli 2010 liput, mut en päässy) ja oon miettiny et mikä paikka ois hyvä. Osaatko sanoa hyvää paikkaa josta näkisi selvästi lavalle ja screenille?
    Itse en oo käyny koskaa Hartwallilla ja en tiädä ooks sääkään ton lisäks käyny, mut aattelinpa kysyy. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua tästä on jotain vuosi aikaa ja mun muisti on vanha ja haparoitunut, mut oon ollu Hartwallilla muutaman kerran ja sanoisin et oli ihan jees paikka. Paremmin tietenkin näkee mitä edemmäs ja keskitasommalle pääsee, noi paikat oli suhteellisen ylhäällä.

      Poista