16.10.2010

Kuvayskäisy

Kuten aikasemmassa postauksessa mainitsin, koulussa mä opiskelen tässä jaksossa ilmaisuaineena valokuvausta. Valokuvaustunneilla luonnollisesti tehdään opettajan antamia valokuvaustehtäviä ja ihan onnistuneita otoksia on päätynyt kameraan.

Nämä kuvat on melkein täysin au naturel, koneella olen vain skaalannut ja rajannut ne, mitään suurempia muokkauksia ei ole tapahtunut.

Photobucket
Tehtävänä oli ottaa harmoninen kuva. Isla mallina, mä kameran takana.

Photobucket
Kuva, johon piti hakea tilantuntua. Mä mallina, kameran takana Hetti ja Isla.

Photobucket
Tehtävänantona epäharmoninen tai ahdistava. Mä kuvasin, Hetti ja Isla malleina.

Photobucket
Samaa sarjaa ylemmän kanssa. Kuvaajana toimi Hetti.

Photobucket
Kuvassa piti hyödyntää vastavaloa, tämä on näistä kaikista suosikkini. Mä siis otin, mallina taas Isla.

Kommentit on enemmän kuin tervetulleita, kuten aina. Mä en (edelleenkään) ole taipuvainen puremaan kommentoijia, päinvastoin!

8 kommenttia:

  1. Älä unohda, että tilantuntukuvassa kuvaajina olivat mä ja Hetti ;). Mutta ihania kuvia!

    VastaaPoista
  2. Mulla tais lagata vähän ku kirjotin tota, lisäsin sutki sinne kuvaajiin! :D:D Ja ihania kuvia tosiaan, kiitoss.

    VastaaPoista
  3. Mun suosikki on kolmanneks ylin!! Aivan mahtavasti muu käytävä on pimeää ja käytävän päästä ikkunoista + katossa olevista lampuista tulee juuri sopiva määrä valoa! Ja sitten siellä o vielä joku hiipparoimassakin, mahtavaa! :DD

    VastaaPoista
  4. Oih, nää on upeita! Isla emoilee ihanasti tossa toisiks alimmassa kuvassa :D

    VastaaPoista
  5. Nättejä kuvia, etenkin toi vika! :) Huultenkin takaa ois voinut tulla valoa. Sillon kuva ois ollut täydellinen, mut tollasenaankin se on älyhieno! Tykkään niin ton vikan kuvan väreistä :) Tykkään kans tosi paljon tosta kolmannesta kuvasta. Just sopivan ahdistava ;)

    VastaaPoista
  6. Hannukkaz: Hihii, kiitos kaunis! Itekkin tykkäilen tosta mainitsemastas kuvasta varsin paljon.

    Tuuli: Kiitos! Islahan on sydämeltään varsin emo, vaikkei sitä myönnäkkään. :D:D

    Iina: Oih, kiitos! (8 Joo, niin olis, mutta se valo oli senverran pieni ja murr, yritin kyllä parhaani!

    VastaaPoista
  7. hienoohienoo! oot tosi taitava :)

    VastaaPoista
  8. sentence: Voih, kiitos paljon! ♥

    VastaaPoista