23.10.2010

Mä kuuntelen Tomppaa

SYYSLOMAN VIRALLINEN JA MUN MAKUUN
SUHTEELLISEN RANDOM JUMITUS:
SHINee - Hello
Photobucket
Kumman paljon ohjelmaa saakin hiukan päälle kahteenkymmeneenneljään tuntiin mahtumaan. En oikeastaan ole nukkunut kahtena viimeisenä yönä paljoakaan mutta hei, sitä varten loma oikeasti on! Lomat muuten hurisee ohi hirvittävän nopeasti, kamalaa. Hyi, en tykkää yhtään. Siteeratakseni Jenniä, aika tosiaan lentää kuin siivilä.
Photobucket
Kiitos Aadalle, hovikuvaajasiskolleni näistä otoksista. ♥
Mun torstain asusta pidin melkoisen kovasti. Ihana hattu on Cybershopista, rakkausliivi kirpparilta, paita lainattu ja juuri uudelleenlöytämäni mustat farkut (jotka eivät ehkä pääse ylläolevissa kuvissa oikeuksiinsa, heh) Espritin.

Oikeastaan mistään mun blogissa olleista kuvista ei huomaa, että mun silmälasit, jotka sain joskus seiskan lopussa, on erittäin hirveen näkösen läheltä ja niissä on jotain ihmelikaa, joka on tullut niihin jäädäkseen. Uusia siis oon metsästämässä, toivottavasti hyvin tuloksin.

On ihan normaalia ottaa yöllisiä yhteiskuvia vedenkeittimestä, kuten tämän postauksen kuudennessa kuvassa. Se taas ei, ei todellakaan ole normaalia, että kuudennessa sekä seitsemännessä ja kahdeksannessakin kuvassa möllöttävä julma, lähes sadistinen, Tuuliksikin kutsuttu piru tytön asussa on herranjestas tartuttanut muhun ihmeellisen halun kuunnella k-poppia. Tästä selittyy myös loman virallinen jumitus. Tämä on vaan erittäin täysin mun musiikkimakuni vastaista, että oon melkoisen hämilläni tästä kuuntelemishimosta.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Perjantaiaamulla minä ja Tuuli lähdettiin meiltä Katrin ja Elinan luo näytelmätreeneihin. Paikalla olivat myös Katrin ja Elinan pikkusisko Iiris, Isla pikkuveljensä Kuuran kanssa ja Irina. Päivä, joka taisi venähtää myös illaksi, oli ihana! Treeniosuuden jälkeen me päätettiin vaihtaa Robot unicorn attackista ja Tetriksestä puhuminen lappuimproon, joka on tajuttoman hauskaa!

Kyseessä siis on improvisaatiopeli, jossa ensin kirjoitetaan lapuille mitä tahansa, ihan totaalisen randomeja repliikkejä. Sitten lavalle, joka oli tässä tapauksessa olohuoneen lattia, nousee kaksi tai kolme improojaa, jotka nappaavat jokainen itselleen seitsemän lappua. Yleisö päättää, keitä improojat ovat ja missä tilanteessa. Sitten aloitetaan tilanteen esittäminen ja aina välillä improojat lukevat jonkun lappunsa repliikin ja se pitää sitten sovittaa tilanteeseen. Kyllä, hallitsen ytimekkäät ja muutenkin laadukkaat selitykset, mutta anyhow, lappuimpro on hauskaa.

Seuraavista improkuvista ensimmäinen ja viimeinen ovat Katrin käsialaa. Allaolevassa kuvassa kaksi skinheadia suunnittelee baarissa iskua pride-kulkueeseen. Muistaakseni tässä mä olin juuri saanut lapun, jossa luki "Onks nyt joulu kun sä oot noin lahja?" tai jotain vastaavaa.
Photobucket
Gerard Way ja Brendon Urie heräävät aamulla samasta sängystä eivätkä muista illasta mitään.
Photobucket
Mun hävitty taistelu hajoamista vastaan.
Photobucket

2 kommenttia:

  1. SAARA, hihi, kiitoksia. oletan, et jännä on positiivinen adjektiivi. :D

    VastaaPoista