2.2.2011

Mieletön mies

Jim Carrey, komedian ystävien rakas kuminaama on vaan niin loistava. Oon ihan pienestä saakka pitänyt kyseistä herraa mahtavana, suuri hatunnosto sille, että se saa naamaansa väänneltyä niin onnistuneesti.

Viime päivinä tämä video on aiheuttanut mussa suurta hilpeyttä.

Lupaan, että jokin päivä minustakin tulee true tango man ja opettelen tekemään tuon jutun kulmakarvoilla. Nyt osaan nostaa noin ainoastaan mun oikeaa kulmakarvaa, mutta toinen edistyy koko ajan!

Enää kaksi koetta jäljellä, hooray! Koeviikon aiheuttama aivojen totaalipuudutus näkyy jo väsymyksenä, ajan loppumisena ja blogin päivittelemättömyytenä. Olen kuitenkin sunnuntaina back in business. Toivottavasti.

2 kommenttia:

  1. samaa mieltä sun kans carreysta! hän on muutenkin yks mun näyttelijä esikuvista :D ois niin hienoo joskus esittää nii hulluja rooleja mitä tää herra- tosin suomessa se on melkeinpä mahdotonta.. mutta aina saa haaveilla vai mitä? PS. mä osaan tehä noin kulmakarvoilla ;))

    VastaaPoista
  2. bömböm: Jim Carreyn roolit on kyllä niin hullun hulvattomia, että tosiaan kateeksi käy. :'D ääh, epäreilua, mä osaan tosiaan ton vaan toisella puolella!

    VastaaPoista