18.2.2011

"Sano hyvästit värikypärälle!"

Tai oikeastaan mun tapauksessa sanoin hyvästit ylikasvaneelle blondille olkikasalle joka kasvoi päässäni ja jota toisinaan hiuksiksikin kutsuttiin. Tänään siis ihana kampaajani vapautti mut tästä kuukausien piinasta josta olen täällä blogin puolellakin varmasti ulissut. Nyt on tukkaa lähtenyt ja väri vaihtunut ja Amaotus on iloinen.

Otetaampa katsaus siihen, mikä oli lähtötilanne. Ja kyllä, voin vakuuttaa, että olette onnellisia kuvan naamasensuurista. Eihän sen tarkoitus olekaan muuta kuin esitellä hiuksia, right?
Photobucket
Kyllä, suorina ne tosiaan ylettyivät olkapäille. Ei kiva. Onneksi voin nyt nauraa räkäisesti menneisyyden minälleni, tuohon en enää palaa.

Tilanne nyt näyttää paljon paremmalta aikaisempaan verrattuna. Ja ah tätä väriä! Kun mun kampaajani oli kuivannut mun hiukset värin poispesun jälkeen, jokainen sen paikan työntekijä tuli hiplaamaan mun hiuksia ja ihastelemaan niiden väriä, eikä ihme!
Photobucket
Purr hurr, olen tyytyväinen. Lomakin alkoi. Voisko asiat olla vielä paremmin? En usko.

3 kommenttia:

  1. purrhurrr mitkä hiukset! tosin väristä ei ota ihan selkoa tuon kuvan avulla muttamutta veikkaan että ovat purrrfect ~

    VastaaPoista
  2. sädetin: Hiiohoi kiitoksia! :3 Väri tulee paremmin esille tosta tän yläpuolel olevasta postauksesta.

    Enni: Kiitoksia! (8

    VastaaPoista