25.2.2011

Loman ihanuuksia

The Maccabees - Toothpaste kisses


Hiihtoloma on mennyt ihanan rennoissa tunnelmissa. Olen nukkunut ihan kamalan paljon, nukkuminen on ehdottomasti yksi ihmiselämän parhaista puolista. Olen myös ylettömän nukkumisen vastapainoksi lenkkeillyt, ulkona oli tänäänkin vain -5 astetta pakkasta, sehän tuntuu melkein lämpimältä, joten lenkkeily on taas mahdollista.
Photobucket
Aloitin joskus helmikuun alkupuolella pitämään ihan fyysistä päiväkirjaa vuosien tauon jälkeen ja ihme ja kumma, oon muistanut kirjoitella sitä päivittäin. Ajattelin yrittää kehittää päiväkirjan raapustelemisen säännöllisesti jonkinmoiseksi tavaksi, tavoitteenani nimittäin on pitää tapahtumista kirjaa kun olen Briteissä. Mä nimittäin ainakin koen päiväkirjojen pääideaksi sen, että niitä voi lukea jälkeenpäin ja näinkin huonomuistiselle ihmiseläjälle kuin mä, olisi se vallan loistavaa.

Katsoin tänään Elinalta ja Katrilta synttärilahjaksi saamani Mulanin ja pakko sanoa, että siinä on kyllä yksin Disneyn ehdottomasti parhaista piirroselokuvista ikinä. Siinä on niin tajuttoman loistavia repliikkejä, että naureskelin niille yksinäni.
"Sinulla on näköjään miekka, minullakin on! Se on hyvin miehekästä ja ..rajua!"
"Haluaisitko jäädä päivälliselle?" "Haluaisitko jäädä ainiaaksi?"
Voin myös kuvitella, että paljonko olisin pienenä pelännyt sen hunnijoukon johtajaa jos olisin katsonut kyseisen elokuvan kun olin pieni, se oli oikeasti pelottava nytkin!

Jos olette luopioita ettekä ole kyseistä loistopätkää nähneet, teillä on vielä lomaa aikaa katsoa se, jos lomanne siis on jo alkanut. Jos lomailette vasta myöhemmin, ei ole mitään tekosyytä jättää Mulania katsomatta.

Olkaa muuten ihania ja piristäkää iltaani - kyselkää multa Formspringissä!

1 kommentti: