18.12.2011

Elämänpalasia

Hih, näkisittepä mun oman tietokoneoleilulle pyhittämäni kerrossängyn yläkerran mun huoneessa, se on hieno. Tä on täynnä tyynyjä ja peittoja ja kaikkea pehmeää, mukaanlukien minä, ja toisella laidalla on väärinpäin käännetty sohvapöytä joka toimii mun tietokonealustana. Mun matkalaukut toimii virtajohtoränninä ja kuuma ilma nousee ylös joten täällä on myös lämmin. Tämän tiedon jaoin, koska se inspiroi mua tekemään tän postauksen. Osasyy saatta olla myös se, että meillä on vihdoin langaton netti! Se merkitsee kuvallisia postauksia! Ellen sitten kirjoita koulussa niinkuin joskus tulee tehtyä.
IMG_1993
Tässä näkymää olkkarista sen jälkeen kun modeemi päätti vihdoin saapua (Laura oli vain hetkeä aikaisemmin lähtenyt läppärinsä kera kotiinsa koska kello oli jo yli puolenyön). Kyseessä on siis yksinkertainen läppärilasten yhteenkokoontuma jonka idea on ovela - koneellaolo yksin olisi pelkästään, noh, koneellaoloa, mutta kun sitä tehdään porukalla niin voi valehtelematta sanoa, että vietti aikaansa kaverien kanssa. Olevaa, olevaa.
IMG_1997
Saatoin muuten mahdollisesti eilen eksyä Gameen hetkeksi ja Mirror's edge saattoi ehkä tarttua mukaan kahdeksalla punnalla. Tiedän, mulla ei oo pleikkakolmosta täällä mukana, Suomessa tosin on, mutta oon melkeen satavarma et jollain mun skottikaverilta tää konsoli löytyy. Ja vaikkei löytyiskään niin mua ei haittaa - oon kuolannut tän pelin perään kolme vuotta! Toivon vaan et EA varmistais vihdoin huhut Mirror's edge kakkosesta, yh. Teille jotka ette ole tästä pelien kuningattaresta kuulleet koskaan, kuluttakaa elämistänne kolme minuuttia ja katsokaa alla olevat videot.
IMG_1998
Sain postikortin Rukalta, kiitos friikit. On muuten tajuttoman hieno postikortti, pistin sen mun seinälle mun muiden korttien mukaan. Hihityttää koska mun seinällä tulee olemaan niin hieno korttikokoelma tän vuoden loputtua. Ja koska tämä postaus on ollut varsinainen sekametelisoppapalapeli, niin kerron myös sen, että tämän huomaaminen nauratti minua kovasti:
Hihi.

4 kommenttia:

  1. Toi on paras peli mitä oon ikinä nähny ja pelannu, se grafiikka, tarina, se että ei tartte ampua vaa voi vaan ninjailla läpi koko pelin ♥ mitään parempaa en oo löytäny. En tiennykkään että on tulossa kakkososakin. Joten sitä odotellessa, hyvää joulua! Toivoo 14-v anonyymi :)

    VastaaPoista
  2. Katri: OI KYLLÄ OI KYLLÄ ♥

    Ano: Aivan loistavan ihanaa että mä löysin mun blogin kautta ihmisen joka myöskin rakastaa tota peliä. ♥ Juuri se mahdollinen väkivallattomuus on hienoa. Jouluja myös sulle!

    VastaaPoista
  3. Kommaan nyt tähän ikivanhaan postaukseen ihan vaan tos Mirror's Edgen takia :D Koska...

    Se on yks parhaista peleistä ikinä! Grafiikat on tosiaan ihanat, ja se 1. persoonan kamera on toteutettu niin hyvin, tuntuu oikeesti siltä kuin olis Faith :D . Tarinaki oli niin mahtava, ne hahmot ei ollu tylsiä, vaan monipuolisia ja realistisiä (esim. Celeste, en sano enempää etten spoilaa jotakuta muuta joka tämän ehkä lukee :D ). Tykkäsin kans tosta, ettei ollu pakko käyttää asetta, vaikka joskus oli kyllä ihan kiva päästellä vähän höyryjä tulittamalla vihuja :DDD

    Että kyllä on hyvä peli, itse kyllä omistan PC-version :D

    Mirror's Edge 2 on nyt virallisesti julkaistu, trailerin perusteella siitä tulee mahtava :3 etenkin se Vapaa maailma! Saa mennä ihan niinkuin haluaa <3

    Eli täältä löysit toisenkin, joka rakastaa kyseistä peliä!

    PS. Oon kans Potteristi, ja kaikkien testien (en kylläkään ole Pottermoressa) mukaan Korpinkynsi :D

    VastaaPoista