12.8.2010

Asusteostoksia ja lukioelämää

Hihi, koulu on lähtenyt käyntiin kivasti, mulla on tässä jaksossa ääliöhelppoa ruotsia, matikkaa, starttikurssi, liikuntaa, video 1, psykologiaa ja siinä ne taisikin jo olla. Oon saanut tuolta kolmessa päivässä kauheen paljon uusia kavereita ja melkein-kavereita, Juhana Herttua todellakin on mun paikka. Bussimatkatkaan ei haittaa yhtään, varsinkaan nyt, kun mä sain eilen nyt jo rakkaan bussikortin, joka tulee helpottamaan mun elämää niin paljon halpuudellaan ja käytännöllisyydellään, hyvästi kolikoiden kanssa sählääminen!
Tänään oli varsin kivaa muutenkin, koulun jälkeen suuntasimme Säden ja Einon kanssa Arnoldsille ja syömisen jälkeen siirryin Suvin ja Nooran seuraan. Ärsyttää muuten, kun meille päin kulkevat bussit kulkee ihan typerästi, aikatauluissa on varmasti jotain häikkää!

Photobucket
Photobucket
Einon kanssa olimme toissapäivänä Lähimmäisen kirpputorilla ja sieltä tarttui mukaan eurolla nämä ihanat silmälasit josta Eino ystävällisesti pulpautti varmaan sentin paksuiset linssit pois jotta noita pystyy asusteena käyttämään.
Photobucket
Kukkahiuspinnijuttu Seppälästä 3,95.
Photobucket
Uudet, ihanan pitkät korvakorut H&M:stä, hintaa en muista. Sitten voisin esitellä korvakorut, joita mulla jo on! Multa moisia löytyy toki enemmän, mutta tässä ne, jotka löysin ja eivät ole mummulla / kavereilla / mökillä / [valitsemikätahansapaikka].
Photobucket
Ihanat tukaanikorvikset Kreikasta. ♥
Photobucket
Käsintehdyt korvikset, mustaksi maalattua pitsiä, Televisio-putiikista rippilahjaksi.
Photobucket
Kun ostin nämä myöskin Kreikasta, kun katselin näitä niin kojun myyjä tuli mun luokse ja tokaisi ihan pokkana että "Those are weird."
Photobucket
Yhdet lempparipikkukorviksistani.
Photobucket
Ja viimeiseksi Einon sanoin - kalastusvieheet.
Photobucket

2 kommenttia:

  1. Miekin oon ihaillu noita .... isoja roikkuvia korviksia H&M'ssä vaikka ne on kaikkee paitti mun tyyliset. Mut aa, himottais silti ....

    VastaaPoista
  2. Ah herkullinen ulkoasu! Ja ihania korviksia :))

    VastaaPoista