16.8.2010

Toisinaan kannattaa siivota

M. I. A. - Bucky done gun

Photobucket
Iltaa, hih. Olen kovin, kovin iloinen, jo kuusi lukijaa, aww! Viikonloppuna kärsin niin rankasta tylsyydestä, että oikeastaan toivoin, että tulisi maanantai ja koulu alkaisi. Siellä olikin tänään varsin mukavaa ja 75:n minuutin oppitunnit menee tajuttoman nopeesti. Ooh vaikka oon ollut tuolla vasta viis päivää niin tuntuu siltä että oon tullut ihan oikeeseen paikkaan. Tänään matikantunnilla raapustelin Einon vihon kanteen uskomattoman hienon sarjakuvan, pitääkin ottaa siitä huomenissa kuva jos satun ottamaan kameran mukaan. Matikka muuten on tajuttoman helppoa ja rakastan sitä, kun voi vaan ripustaa aivot narikkaan ja laskea jotain mekaanisesti ajattelematta oikeastaan mitään.
Asiasta kukkaruukkuun, tein mun porukoiden kanssa diilin - jos siivoan mun tuhat kaappia ja laatikkoa ne hommaa mulle Globen hopen laukun, jota oon kuolannut iät ja ajat. Inhoat inhoan inhoan siivoamista, mutta olen löytänyt kaappien syvyyksistä vaikka mitä, esimerkiksi...
Photobucket
... tämän ihanan penaalin, joka oli mulla joskus kolmosella, aww! Seuraava kuvasarja esittelee tän vaaleanpunaisen hurmaavuuden moninaisia ominaisuuksia.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Hei oikeasti, siinä on jopa kalenteri! Voiko olla yhtään suloisempaa penaalia? Muistin muuten, että siitä esittelystäni ensimmäisessä postauksessa jäi puuttumaan vielä yksi mun elämässä varsin tärkeä elektroninen laite, nimittäin suloinen iPod nanoni, jonka sain kuudennella luokalla ja hyvin pelittää. Taustassa oleva tarra on itseasiassa pysynyt melko hyvin jos ajattelee, että liimasin sen siihen helmikuussa ja tuo soitin on mun käytössä päivittäin.
Photobucket
Photobucket
Siivotessani löysin jotain muutakin hilpeää, mulla oli jo vuonna 2006, jolloin ton lapun kirjoitin, erittäin rikas elämä, kuten ehkä huomaatte. Voi ei.
Photobucket

2 kommenttia:

  1. :D:D:D apua nauroin melkee äänee tääl

    VastaaPoista
  2. tota lappua tarkotat varmaan, oletan. :----D arvaa nauroinko mä kun löysin sen!

    VastaaPoista