27.8.2010

Piknik ja jumala

Bloc party - Banquet


Torstaina minä, Katri, Elina, Irina, Eino, Tuuli, Julia, Isla, Emma ja Iiris kokoonnuimme koulun jälkeen Katrin, Elinan ja Iiriksen kämpille sisäpiknikille. Mä olin kyseiseen tapahtumaan leiponut aikaisempana iltana mustikka-vadelmamuffinsseja ja kuten alla olevista kuvista näkyy, muutakin ruokaa oli - ja paljon. Lähes kaikki ruoka katosi parempiin suihin, muutama voileipä ehkä jäi. Ilta oli kaikinpuolin loistava, billambertom on paras leikki jota olen rivitalojen yhteispihalla Adam Lambertin soidessa leikkinyt. Irinalle paljastui jossain vaiheessa syöminkejä, että piknik olikin yllätyssynttärit hänelle ja aww, rakastan ihmisten positiivisesti yllättymisen reaktioita!

Muutenkin eilen koulun jälkeen oli hirmuisen spontaani ja vapautunut olo, sinä iltana sitten kaikenlaista spontaania tehtiinkin. Yläasteella olin melkoisen varautunut, mutta kesäloman aikana oon päässyt siitä roolista melko täydellisesti ulos. Mutta sitten niihin kuviin.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Iiriksen huoneen lattian oli vallanut ruoka.
Photobucket
Osa Irinan syntymäpäivälahjaa. Edes lahjan ostajilla ei ollut mitään käsitystä, että mistä tuo korealainen manga (?) kertoo.
Photobucket
Tuunasin joskus Einon matikanvihon. ♥
Photobucket
Tom & Tom: Eww, eww, eww!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Billambertom käynnissä.
Photobucket
Photobucket

1 kommentti:

  1. eikää aivan ihania nää tän postauksen kuvat, niistä välittyy tommonen ilonen fiiilis!

    VastaaPoista