10.8.2011

Elämäni jänskyys saapui tällä kertaa postin mukana

AAAAAAAAAAA!
Photobucket
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Photobucket
Sieltä ne sitten tuli. Nimittäin lentotiedot. Viikon päästä torstaina on siis herätys 05:30 ja matka kohti Helsinki-Vantaata alkaa. Helsinki-Vantaalta lähtee kone kahdeksalta Tukholmaan jossa mulla on aika vähän aikaa vaihtaa konetta ja sieltä matka jatkuu Edinburghiin jossa mun hostvanhemmat on mua vastassa. Hui. Ei tässä mitään, varmaankin eksyn sinne lentokentälle Tukholmassa - en oo koskaan lentänyt yksin saatika vaihtanut konetta yksin.

Sain myös kortin hostvanhemmiltani, hostäitini ihana käsiala näkyykin tuossa ylemmässä kuvassa. Kortin kääntöpuolella komeilee joku Edingurhin linnoista iltavalaistuksessa ja tekstiosiokin on varsin ihana. Siinä hostini muun muassa sanoivat odottavansa minua kovin ja olleensa kiireisiä sisustaessaan mun tulevaa huonettani.

Olen niin innoissani ettei mitään rajaa! Hihi.

1 kommentti:

  1. Voi ei, kuulostaa ihanalta! Melkein ikävöin sitä kun itse lähdin matkaan, en tosin sitä kun pääsin perille. Niin epistä että sun hostit on tulossa sua oikeasti vastaan kentälle ja lähetti sulle postia jo etukäteen.

    Mutta: en kai voi muuta kun toivottaa ONNEA MATKAAN, pidä ihana vuosi! Ja minä seurailen täällä.

    VastaaPoista