17.8.2011

Excuse me while I kiss the sky

Ette uskokaan kuinka kauan olen halunnut tehdä tämän merkinnän pelkästään tuon nimen takia! Varmaan monta kuukautta olen juuri tismalleen tämän postauksen nimeksi kaavaillut tuota ja vihdoin! Ei, en olen napannut tuota lausahdusta Jimi Hendrixin biisistä (löysin sen kipaleen vasta äsken kun googlailin otsikkolausetta), vaan Norjan mäkimaajoukkueelta.
Photobucket
Mutta kuitenkin, näin tapahtunee aika tasan kahdentoista tunnin kuluttua. Lentokone on aika taivaalla mun makuun.

Tänään kävin koululla ja hyvästelin mun ystävät. Ostin Einolle kokiksen tuparilahjaksi koska en itse tupareihin pääse. Mun huone on suhteellisen järkyttävässä kunnossa ja vain muutama tavara uupuu matkalaukusta.
Photobucket
Mun Red bull -kokoelma on muuten hieno. En valitettavasti voi ottaa sitä mukaani.
Photobucket
Viesti äidilleni: ei, et saa heittää noita pois sinä aikana kun olen Skotlannissa vaikket tölkkejäni suuremmin rakastakaan. Ne on mun vauvoja.

Seuraavan päivityksen blogiini suoritankin sitten kun olen Iso-Brianniassa! Jos toimiani mielitte seurailla sinä aikana kun en blogiani päivittelemään pääse:


Followatkaa toki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti