22.2.2012

Mun sydämentykytykset

Tänään tein jotain, jota olen suunnitellut tekeväni jo iät ajat. Nidoin mun ja teidän iloksenne yhteen mun ehdottomat rakkaudet musiikin ja penkkiurheilun sekä television- ja valkokankaantäytteen saroilta. Superhyperykkössuosikin nimen olen jokaisesta osiosta erikseen vielä boldannut. Enjoy!

BÄNDIT & MUUSIKOT
bändit
Chemical vocation // Aidan Knight // Olavi Uusivirta // Ed Sheeran // HIM // Infinite

NÄYTTELIJÄT
näyttelijät
James Franco // Heath Ledger // Jasper Pääkkönen // Alexander Skarsgård // Joseph Gordon-Lewitt // Robert Sheehan

OHJELMAT
ohjelmat
Whose line is it anyway? // Avatar // Misfits // True blood // The 1st Shop of Coffee prince // Athena

ELOKUVAT
elokuvat
Napapiirin sankarit // Brokeback Mountain // Inception // Pahat pojat // Ocean's 11 // Sherlock Holmes

URHEILIJAT
urheilijat
Andreas Wank // Jenson Button // Heikki Kovalainen // Manuel Fettner // Thomas Morgenstern // Kamil Stoch

Ihmiset, hihkukaa ihmeessä jos löytyy samoja suosikkeja!

13 kommenttia:

  1. Mun on ehkä turha hihkuilla tänne samoista suosikeista, koska sä tiedät ne jo valmiiksi, mutta kun hihkuilu on aina kivaa :D Chemical vocation! Jasper Pääkkönen! Avatar! Napapiirin sankarit! Pahat pojat! Wankkis! Jenson! HEIKKI! Manuel! KAMIL <3 Hihii, ihana postaus, piristi suunnattomasti, nyt mä vaan hymyilen täällä yksikseni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihkuilu on aina äärimmäisen sallittua, mun tietotilanteesta riippumatta! :---)) HIENOA että piristi, se oli osittain tarkoituskin. Huomasitko muuten et valitsin Napapiirin sankareista juurikin ton kuvan mis niillä on noi hienot tuolisuojat päällä. :---D

      Poista
    2. Oi, huomasin :D Olet muutenkin tehnyt erittäin loistavia kuvavalintoja (Manuel <3)Huomasin muuten myös sen, että Jasper Pääkkönen on oikein kivasti edustettuna tässä postauksessa :D (Ja koska en voi olla mainitsematta sitä joka välissä, Kamilistakin oikein oikein kaunis kuva <3)

      Poista
    3. Yhyy tiedän, Manuelkin on tossa kuvassa niin söpö et mun tekee mieli vaan taputtaa sen päätä ja tarttuu sen poskista sillee tätimäisesti, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

      Ja joo, Jasper Pääkkönen _on ihan kivasti edustettuna, huomasin sen vasta jälkeenpäin. :--D Se oikeesti on tyyliin kaikissa suomalaisis leffoissa mistä tykkään. Kamil on kaunis, kyllä. ♥

      Poista
  2. Oiiii
    listaampa.

    Olavi, Franco, Heath, Alexandr, Gordon-Lewit, Sheehan,
    Inception, Morgi ja Kamil.
    oioioi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hoo upeaa, sulla on kerrassan täydellisen mahtava miesmaku sanon mä!

      Poista
  3. Löytyyhän niitä yhtäläisyyksiä: James Franco, Heath Ledger, Jasper Pääkkönen, Joseph Gordon-Levitt, Avatar, Napapiirin sankarit, Brokeback Mountain, Inception, Pahat pojat, Sherlock Holmes... Kaikkia en ehkä sisällyttäisi omaan suosikkilistaani, mutta rakkauksia ne ovat kaiskesta huolimatta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ei yllätä kyl et friikkien kesken löytyy suhteellisen paljon samoi suosikkei. :---D Tee ihmees samanlainen itekki sun blogiin johon voit sit sisällyttää _sun ultimatesuosikit! Musta tällasten lukeminen on aina jännää.

      Poista
  4. NAPAPIIRIN SANKARIT! loisto leffa! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Indeed! Muista varoo tappajalesboja. :---D

      Poista
  5. ROBERT SHEEHAN, misfits ja ed sheeran <3 arvostan!
    oon ite lähössä ensvuonna vaihtoon britteihin, hihii kattoo mitä siitäkin tulee :--) oon ihan innoissani jo nyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa! Arvostan sua takaisin! Ja hurjaa, Brittilä on ehdottomasti vaihtovuoden arvoinen paikka. Kannattaaki olla innoissas! Tiiäks jo et minnepäin oot menossa?

      Poista
  6. Jeeesus! Täältähän löytyy mieletön lista kaikkea täydellisyyttä ♥

    Olavi, Heath, JGL, Franco, Robert Sheehan, Jasper, Morgi, Alexander, Ed Sheeran, Misfits, ATLA, Inception, Napapiriin sankarit & Brokeback Mountain.

    Sulla on loistava maku (;

    VastaaPoista