28.2.2012

Iltakuulumispalasia ja hitaasti takaisinhiipivä yskä

x Olen kuunnellut tätä biisiä kun lenkkeilen. Se pitää mut juoksemassa vaikken jaksaisi – rytmi, basso, melodia, ne on sanoinkuvaamattoman täydellinen yhdistelmä tahdonvoimamusiikkiin.

jälkikommentti: en tiedä miksi, mutta mulla ainakin tuo ylläoleva youtubejuttu alkoi vammaamaan yllättäen, pahoittelen. no, pääseepä siitä ainakin sit youtubeen kuunteleen.

x Opettajien etunimien selvillesaaminen on edelleen niin huvittavaa kun on kutsunut niitä puoli vuotta Ms/Mrs/Mr + sukunimi -yhdistelmällä. Kuka olis tiennyt, että huumoriveikkoryhmänohjaajaopen etunimi onkin Billy tai että tiukkapipo-opon nimi on Ross? Hihi.

x Olen kuollut lempibändilleni aina vaan uudelleen ja uudelleen. Olen huomannut, että voin kuunnella tätä bändiä aamusta iltaan ja en vain kykene kyllästymään.
Infinite's_members_(band)
x Mun design-kurssin päättötyönä teen albumijulistetta tälle kyseiselle bändille, se tulee olemaan epic! Me ei tuntien aikana muuten saada kuunnella musiikkia, mutta mä sain opettajalta salaisen luvan kuunnella musiikkia kunhan pidän kuulokkeet mun hiuksien alla – se siis tarkoittaa että kaks tuntia kouluajastakin saan näiltä herroilta korvan- ja silmänruokaa.

x Pelkään, että tulen taas kipeäksi. Suomessa en ollut flunssassa melkein koskaan mutta täällä jumalat tuntuu rankaisevan mua pikkuisestakin huivivapaasta alueesta mun kaulassa. Eikä täällä ole edes pakkasta! Tiedättekö sen tunteen kun nieleminen tuntuu epämiellyttävän työläältä muttei kuitenkaan satu? Se yleensä edeltää jäätävää kurkkukipua ja mulla on tuntunut tollaiselta jo monta päivää.

x Jostain syystä mun unentarve on vähentynyt muutamalla tunnilla. Illalla yleensä menen yhdentoista aikaan nukkumaan ja herään kahdeksalta, mutta en saa unta ennen kahtatoista ja herään seitsemän, puoli kahdeksan maissa. En toki valita, tuntuu vain hieman oudolta kun tämä ei oo yhtään mun tapaista.

x Ylihuomenna on maaliskuu, hui! Se tarkoittaa sitä, että maaliskuun puolessavälissä me lätkitään viikonlopuksi ETS:n (meikän paikallisjärjestö) järjestämälle ylämaamatkalle, jossa kierrellään mm. Loch Nessillä ja Harry Potter -maisemissa.

2 kommenttia:

  1. Terkkuja täältä etelästä! Mustakin on hauska kuulla opettajien etunimiä :D Mun ryhmänohjaaja on Mr. R.Hood ja olin vähän pettynyt, kun sain selville, että "R" onkin Richard eikä Robin... Mun supertiukkapipo ja lievästi ärsyttävä englanninopettaja on Stephanie, jota en ihan odottanut. Sillä oli kyllä ihan siedettäkin kausi vähän aikaa sitten, kun sen isä kuoli. Kamala sanoo tollasta, mutta en ollu ainut joka huomas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haa, moikka! Olisko ollut hieman siistiä jos se olis oikeesti ollut Robin... Siin olis kyl vanhemmat tajunnu jotain suurta, heh. Meidän englanninopettaja on onneks ihan kiva, sen nimeks paljastu Bettina! Hihii.

      Poista