20.11.2010

Tänään olin ahkera

Tosiaan, tänään puolentoista tunnin urakan jälkeen mun huone oli imuroitu, mopattu ja huonekalujen järjestys vaihdettu. On se kumma, miten paljon mun huoneen ilme muuttuikaan, täällä on nyt paljon kodikkaampaa vaikka tuo yksi seinä onkin tyhjänvalkoinen ja tuijottaa mua pistävästi takaisin. Sen ongelman poistamiseksi on kylläkin jo suunnitelma, onneksi.

Jossain innostuksenpuuskassa päätin tehdä tänne esittelyn mun huoneesta. Ihan ensimmäisenä, ennen kuin edes mun huoneeseen on tultu, mun oven ulkopuolella on muutama osuva lehdestä leikelty sarjakuva.
Photobucket
Kun ovi on suuren työn ja tuskan jälkeen saatu auki, avautuu tällainen näkymä:
Photobucket
Verhotangossa roikkuu mun ihanaakin ihanempi päättärimekko, jota rakastan yli kaiken. Tämä kyseinen vaatteenparsi näytti silloin kesäkuun alussa, kun jätin peruskoulun taakseni, tältä:
Photobucket
Mun huone toisesta suunnasta näyttää suurinpiirtein tältä:
Photobucket
Mun vaatekaapit, jotka ei kummastakaan ylläolevasta kuvasta näy, ovat tuolla ensimmäisen huonekuvan verhojen vasemmalla puolella. Mun vaatekaappien ovet kertovat jollain tasolla mun lempibändin.
Photobucket
Rakastuin HIMiin jo vuonna 2004, ollessani 11 ja nelosluokalla. Silloin sain myös ensimmäisen Ville-julisteeni, joka tuli ensimmäisen HIM-levyni mukana. Kuusi vuotta vanhaksi paperinpalaksi tämä kyseinen yksilö on selvinnyt passelikuntoisena yllättävän hyvin.
Photobucket
Samalla seinällä vaatekaapin kanssa oleilee myös herra Kello. Se edistää tarkoituksella kolme minuuttia, sillä siten teen aamuisin kaikki toimeni nopeammin. Olen ihan oikeasti aamuisin niin jäässä, että unohdan että herra Kello edistää, joten itseni huijaaminen toimii.
Photobucket
Datauspyhäkköni näyttää tältä:
Photobucket
Photobucket
Sanat eivät riitä kuvailemaan kuinka rakastan noita kuulokkeita mun ipodin, jonka nimi muuten on iNari, lausutaan luonnollisesti Einari, rinnalla. Ne on niin kevyet ja ihanat ja rakastan. Oioi.
Photobucket
Pehmoleluja! Ylläolevassa kuvassa pupu on joululahja Einolta, pupun nimi on Hermanni ja se on ihanan iso ja pehmeä. Lehmän sain vuosia vuosia sitten, ala-asteella ja hänen nimensä on Hiphop Kaakao. Leijona on nimetön, virtahepo on nimeltään Hilma, norsu on nimeltään Norsu ja tuo apina on, yllätys yllätys, herra Apina. Herra Apina on mun vanhin pehmolelu, se oli mulla jo silloin kun söin tuttia.
Photobucket
Ikea-rottaan on hyvä lopettaa huone-esittely.

Vanha koululaukkuni muuten sanoi itsensä irti. Kas näin.
Photobucket
Onneksi rakas äitini antoi mulle käyttöön hänen lukioaikaisen koululaukkunsa joka on suloisin laukkuyksilö pitkään aikaan! Katsokaa nyt!
Photobucket
Aaaw.

15 kommenttia:

  1. Kiitos ! Muistelisin että oot aikaisemminkin sitä kehunut.... (:

    VastaaPoista
  2. pakko sanoo et sul on ihan superihana huone ! ja toi käyttöön tullu koululaukku on söpö (--:

    VastaaPoista
  3. nea: Aaw kiitoksia kovasti, tykkään mun huoneesta varsin paljon itsekin. Ja en kestä tota koululaukkua, se on mun kaikkien kuvitelmien kiteytymä! :D:D

    VastaaPoista
  4. OIII aivan ihana toi sun huone! :)

    VastaaPoista
  5. Säpsähdys: Kiiitoss, samaa mieltä! (---::

    VastaaPoista
  6. kirjotat ihanasti :----) tulin hyvälle mielelle

    VastaaPoista
  7. eikä! toi on varmaa täydellisin laukku ikinä! oon ettin just tollast! :D epistä..

    VastaaPoista
  8. SAARA: Aaaaw kiitoksia, hyvä et sain kirjoituksellani jonkun mielen paranemaan! :3

    onNELLInen: Purr, sama täällä! ♥

    Katsu: Hihii, kyllä säkin ihan varmana löydät sun unelmien laukun, kirppiksiltä löytyy aika paljon kaikkea nannaa. :D:D Pakko myöntää en oot kyl aika onnessani ton laukun kanssa.

    VastaaPoista
  9. oooi ihana huone sulla (--:

    VastaaPoista
  10. Maija & Empzu: Kiitoksia teille molemmille! (---: Tykkäilen itsekin huoneestani kovin.

    VastaaPoista
  11. tosi kivan näkönen huone! :) itekkin tykkään HIMistä, aloin kuuntelee 11-vuotiaana ja olin kunnon fani viel jotai pari vuot sitte. omistan melkeen kaikki levyt :D

    jäi muuten häiritsee et mikä taustakuva sul on tos yhes kuvas koneella? :D

    VastaaPoista
  12. ai sä kuuntelet K-Poppiiki! en ois ikin uskonu et löydän jonkun muun joka kuuntelee HIMii ja K-Poppia :D ei meinaa oo mikää tavalline yhdistelmä. mul on kyl ollu joku 1,5 vuotta enempi tää K-Pop, varsinki BIG BANG vaihe menossa :)

    nyt toi taustakuvaki selvis :D

    VastaaPoista
  13. Sweetie: Joo, tulee tosiaan molempia kuunneltua, nykyään k-popin kuuntelu on rajottunu mulla Infiniteen ja satunnaiseen Big bangiin, musiikinkuuntelu on mulla niin kausittaista. :D

    VastaaPoista