11.9.2011

Kolmen viikon aikana mukaantarttunutta tavaraa

Sain vihdoin itseäni niskasta kiinni ja kuvattua sen roinan, jota olen tähän mennessä ehtinyt ostamaan. Kaikki tulossa oleva tavara ei ole tarttunut mukaani yhdellä kertaa vaan pikkuhiljaa tämän kolmen viikon aikana. Joka on pian, ensi torstaina, jo kuukausi. Suhteellisen pelottavaa, en ole koskaan aikaisemmin kokenut näin rajua ajan nopeutumista. Epäilen vahvasti, että tämä johtuu siitä että oon vaihtanut aikavyöhykettä.

Tein muuten uuden ulkoasun. Hihii. Pidän tästä varsin kovasti ja jos joku on pohtinut, niin tavuviivan poisjättäminen oli harkittu teko esteettisistä syistä. Nyt siihen roinaan.
Photobucket
Aloitan käytännöllisimmästä päästä ja etenen siihen ei-ehkä-niin-hyödyllinen-osuuteen pikkuhiljaa. Tämä tässä yläpuolella on kuitenkin äärimmäisen käytännöllinen, onhan se lounasrasia. Se pitää mun juoman kylminä ja hedelmät viileinä ja on muutenkin ihan tajuttoman söpö, eikö? Finias ja Ferb on aivan loistava piirretty, en ollut uskoa silmiäni kun näin tän alennuksessa Sainsbury's:ssä (apua ei tollasia nimiä pysty saamaan järkevästi omistusmuotoon), toi tais olla £4 tai sinnepäin.
Photobucket
Uudet kengät! Enimmäkseen koulukäyttöön, siellä kun pitää olla tummat kengät ja nämä sopivat mun koulupukuun kuin... nenä päähän? Tai kuin Jedwardille pystytuk-- okei mä oon tosi huono keksimään tollasia.
Photobucket
Nämä lukeutuu yksiin parhaimpiin asioihin mitä oon täältä hommannut! Katsokaa nyt, mulla on ihan tosissaan kumiankkakuulokkeet! Voiko siistimpiä löytyä? Ei varmaankaan. Mun aikasemmat kuulokkeet sanoi itsensä irti ja luojan kiitos näin nämä. Ne on itseasiassa tosi hyvät, en olisi kumiankoilla varustetuista kuulokkeista heti uskonut.

iPodista puheenollen, samasta kumiankkakuulokekaupasta tarttui mukaan myös seuraavanlainen kapistus:
Photobucket
Photobucket
iPod mulla siis oli entuudestaan, mukaani tarttui tuo vaaleanpunainen laatikko, joka on kaiutin. Äänenlaatu on hyvä, ei vaadita paristoja ja nuo takaosassa olevat raksit on ne kaiutinosuudet. Täntyyppistä oon etsinyt jo Suomessa ollessani ja vihdoin löysin näppärän tuollaisen!
Photobucket
Yksisarviskaulakoru!
Photobucket
Söpöjä tarroja, joilla ei ole oikeastaan minkään muunlaista fuktiota kuin että ne on söpöjä ja saattavat tulevaisuudessa koristaa puhelimeni takakuorta koska unohdin Tallinnasta ostamani söpöt tarraotukset Suomeen. Aada, jos löydät ne tarrat jostain niin ole hyvä ja käytä jos haluat, joku heittää ne kuitenkin roskiin jossain vaiheessa jos niitä ei käytetä.
Photobucket
Photobucket
Kaksi äärettömän siistiä paitaa äärettömän siististä kaupasta Edinburghista. Edinburghissa on valitettavasti aivan liian monta äärettömän siistiä kauppaa, sydämeni itkee verta siellä kävellessäni koska tiedän, etten tule saamaan läheskään kaikkea mitä niistä liikkeistä haluaisin. Mulla on syviä ongelmia, tiedän.
Photobucket
Ensimmäinen hajuveteni ikinä.

Ja viimeisenä, muttei vähäisimpinä, saanen esitellä shoppailujeni pandaosuuden:
Photobucket
Lompakko, koska vanhani (se ihana turkoosipinkkihellokitty-lompakko, R.I.P.) meni rikki.
Photobucket
Ja ehkä maailman söpöin muovisormus.

Kiitos, tässä kaikki tältä erää. Jos teillä on muuten nimiehdotuksia pandoille, ankoille tai yksisarvisille, niitä otetaan mieluusti vastaan! Ja muistattehan, että jos teillä on mitä tahansa turistavaa mulle, kysymyksiä, postausehdotuksia tai mitä vaan, en pure.

7 kommenttia:

  1. Tosi kivoja ostoksia :) Varsinkin kumiankka kuulokkeet!

    VastaaPoista
  2. Haluan Sainsbury'sille!!!!! Siellä tuoksui aina ihan sairaan hyvältä, sellaiselta ulkomaakaupalta. Muistan kun ekan kerran menin sille sellasen yhden saksalaisvaihtarin kanssa niin se kanssa totesi että "what a lovely smell" oiii..

    Mutta siis joo, niin millanen pukukoodi teillä on koulussa? Tai onko teillä koulupuvut?

    VastaaPoista
  3. Niin ja vielä piti sanomani että uusi ulkoasu on kerrassaan hurmaavan ihana, etenkin tuo kukallinen tummansinipohjainen tausta!

    VastaaPoista
  4. Olis kiva kuulla tosta koulusta enemmän, jos mitenkään kerkeät meitä jossain vaiheessa valaista asiasta :)

    - Hannavee
    http://likoorikahvi.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Mari & Sanna: Kiitoksia paljon! Noi kumiankat oli tajuton tuurilöytö, rakastan niitä!

    emmesyys: Sainsbury's on ihana paikka! Siellä tosiaan tuoksuu hurmaavalle ja tykkään siitä muutenkin. Ja se oli mun ensimmäinen kokemus brittikaupasta.

    Meillä on koulussa koulupuvut; valkoinen kauluspaita, musta neuletakki (kuudesluokkalaisilla erikoisblazer), koulun kravatti, mustat suorat housut ja mustat kengät. Mä en oo saanut mun blazeria vielä, odotan sitä kuin kuuta nousevaa koska ne on a) lämpimiä ja b) hienoja.

    Kiitoksia paljon, mäkin tykkäilen kovasti tästä ulkoasusta! :---) Tuo tausta oli loistolöytö, mäkin pidän siitä.

    Hannavee: Toki voisin tästä asiasta teitä valaista, oon suunnitellut koulusta kirjoittamista mutta jotenkin se aina vaan unohtuu. :---D Kiitos muistutuksesta! Lupaan suorittaa tämän tehtävän lähitulevaisuudessa.

    VastaaPoista
  6. Tää blogin uus ulkoasu on mun mielestä tajuttoman ihana, tykkään ja paljon!
    Noi ostoksetki on tajuttoman sulosia. Mulle tuli heti mieleen ton yksisarviskaulakorun nimeksi Neptunus... en tiiä mist se tuli mun mieleen. :-)
    + juu löysin ne sun pöydältä,kiitos ku luovutit ne mulle. (;
    -Aada

    VastaaPoista
  7. Aada: Kiitos, mukava kuulla että säkin tykkäät tästä ulkoasusta! (---: Munkin mielestä sana "suloinen" kuvaa mun ostoksia aika hyvin, hihi. Okei, olkoon se Neptunus. :---D Hienoa, että sä löysit ne, käytä ne hyvin!

    VastaaPoista