2.9.2011

Portaat ylös ja ensimmäinen huone oikealla

Eli yhtäkuin kurkistus mun huoneeseen täällä. Tä talo missä asun, on kaksikerroksinen paritalo, jossa on neljä huoneistoa, eli kaksi huoneistoa ylhäällä ja kaksi alhaalla. Mun kotini on toinen ylähuoneistoista ja yksi sen huoneiston kolmesta makuuhuoneesta kuuluu mulle. Kuvaan tän talon ulkopuolelta joskus kun ei sada.
Photobucket
Tossa maassa näkyy tollanen random kissahiiriotus. Se on mun ovenpysäyttäjä, koska mun ovi ei pysy ilman sitä auki jos haluan sen pysyvän niin. Kissahiiriotuksen nimi on Button, me nimettiin se norjalaisen Carolinen kanssa. Nimellä saattaa olla jotain tekemistä erään urheilijamiehen kanssa.
Photobucket
Mun roina ton lipaston päällä.
Photobucket
Täällä on suhteellisen tilavaa.
Photobucket
Mun seinä. Siihen oon koonnut kaikkia randomeja leikkeitä lehdistä. Siellä on raitatähtiä, pari suomenkielistä lausetta, lento- ja junaliput, kaksi kertaa Jenson Button, joku random poikabändi, Jamie Campbell Bowel, minä ja Eino, asiallinen BB-juontaja, Tom Felton ja niin edelleen. Siihen kertyy koko ajan lisää kamaa sen mukaan, että mitä lehdet mulle tuo.
Photobucket
U c wha I did tharr? Vihdoin jotain kunnon käyttöä sille Autot-teipille jonka sain pääsiäismunasta viime pääsiäisenä.

2 kommenttia:

  1. Ai tota teippiä sai pääsiäismunista? :DD Meidän teippiboksissa oli sitä aina ja mietin mistä se oli tullu, käytettiin sitä rikkinäisten lamppujen merkitsemiseen (siis kun pystytettiin teatterijuttui).

    Mutta voi että, sun huone on aivan mahtavan kokoinen ja näyttää oikein kivalta, varmasti vuoden mittaan vielä kivemmalta. Terveisin katkera minä jonka Englanninhuone näytti tältä: http://2.bp.blogspot.com/_mcqD3NN6hSc/SqAQkDy7rAI/AAAAAAAAAGA/zLOOk5zISOY/s1600-h/iineksen+ja+annan+huone.JPG eli siitä ei saanut ees kunnon kuvaa kun se oli niin pieni. Ja meitä oli siellä kaksi ekat 4kk. :DD Ettäjoo, onnittelen, kaikki kuulostaa siellä olevan niin hyvin! Toivotaan että jatkossakin on. On niin niin niin ihana lukea sun kaikkia kuulumisia sieltä!

    VastaaPoista
  2. emmesyys: Haha joo, pääsiäismunista. :---D Mä en oo keksinyt sille mitään järkevää käyttöä, toi Jensonin kuvan koristaminen on ehkä järjellisin.

    Mun huone täällä on ihanan iso, varsinkin tohon sun pieneen englantilaiseen koloon verrattuna. Ihan kivaa varmaan olla tollasessa komerossa kahdestaan. :---D Mua ajatuskin huoneen jakamisesta jonkun kanssa puistattaa, tykkään olla omissa oloissani.

    Kiitos onnitteluista, kaikki sujuu täällä aika hyvin. Vielä kun sais niitä paikallisia kavereita niin olisin äärimmäisen tyytyväinen. Se(kin) homma alkaa kyl pikkuhiljaa jo sujua. (---:

    VastaaPoista