9.1.2011

Mitäköhän ihmettä

Päätin, että tänään teen suurimmaksi osaksi vain hyödyllisiä asioita. Hyödyllisyys alkoi jo sillä, että heräsin jo yhdeksältä, jatkui sillä että tein uuden bannerin ja putki ei katkea nytkään, siivosin mun puhelimen muistikortin. Siirsin siis kännykkäni muistikortilta kuvat koneelle ja herranjestas sieltä löytyi kolmen vuoden ajalta kaikkea suhteellisen helmeä!

Ja siis tehdäkseni asian selväksi, seuraavat kuvat ovat mun puolen pikselin kännykkäkameralla otettuja, kuvieni laatu ei ole romahtamassa.

Ihan aluksi haluaisin esitellä teille palmuni Bam-George Valon, jonka olen näemmä ikuistanut ja jonka nimi merkitsee mulle erittäin paljon. Hieno palmuherra, hieno nimi.
Photobucket
Okei no myönnetään, Bam ei ole mulla enää, sillä melkein tapoin sen kastelemalla liian vähän ja liikaa ja se otettiin multa huostaan. En tiedä, miten Bamilla menee nykyään, mutta elossa se on edelleen.
Photobucket
Augustuksen kisat, kyllä. Muistaakseni lähetin tämän kuvan aikoinaan, ehkä vuosi tai puolitoista sitten, ystävälleni Jounille eli Jennille eli Augustukselle. Ja oi kyllä, meillä riittää kyllä äärimmäisen hämärää läppää. Peukut pystyyn sille, kuten mä viime syksynä tein.
Photobucket
Oivoi kuinka kaipaankaan noita hiuksia! Niin ihanan lyhyet ja miellyttävät verrattuna mun nykyiseen kiinanpalatsikoirareuhkaan. Voisin toki lopettaa valittamisen ja tehdä asialle jotain, köh.
Photobucket
Viime hiihtolomalla (?) me oltiin Flamingossa Vantaalla ja sieltä löytyi tällainen juomala! Ikuistin tietenkin kyseisen mestan ja lähetin tämän kuvan ystävälleni Einolle.
Photobucket
Aah, tämä kuva on ehkä kaikkien kuvien kuningas! Kyllä, suoritin henkilöllisyyden peittämistä kloonaustyökalulla koska ymmärrän täysin että kuvan malli ei halua nimeään tai koko kasvojaan julkisuuteen. Kuitenkin, tuo pääsiäsmunan sisusmuna on nimeltään Turjana. Legenda jo eläessään. Muistatte varmaan mitä mainitsin aikaisemmin siitä hämärästä läpästä?
Photobucket
Ja jossain välissä ehdon poseilla yksin. Näemmä naistenvessan edessä. Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä:
Photobucket
Noora osoittaa taitonsa piirtämisessä! Me oltiin siis piirrä-arvaa-peliä ja kuomani Noora ajatteli että totta kai tästä kuvasta ymmärtää sen sanan mitä haettiin. Sana oli nyrkkeillä. Way to go!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti