2.1.2011

Uusi vuosi ja uudet kujeet

Apua, nyt on herranjestas jo vuosi 2011! Tapani mukaan tuun evottamaan ton vuosiluvun kirjoittamisessa harvinaisen kauan. Se tuntuu hassulta sanoakin: kakstuhattaykstoista. Hui. Niin ne vuodet vierii, ensi vuonna mä oon ollut jo iät ja ajat Briteissä ja oon täysi-ikäinen.

Kuitenkin tänä uutenavuotena vietin kaksi yötä ystäväni Einon luona, mukana sekoamassa olivat myös kourallinen muita friikkejä. Haha, hauskaa oli. Mua väsyttää koska uudenvuoden aattona mentiin nukkumaan joskus puol seitsemän, mutta ei haittaa.
Photobucket
Einolle matkustimme bussilla ja matka oli hauska. Ulkonakaan ei ollut niin kylmä.

Photobucket
Photobucket
Aliasta tuli pelattua muutamaankin otteeseen, se on hauskaa kuin mikä. Muutamia lentäviä selittyksiäkin tuli, kuten esimerkiksi se, että Outokumpu on Einon mielestä hullu ja pieni paikka. Uusia sanojakin tapamme mukaan tuli kehiteltyä, kuten takanainen.

Photobucket
Teimme pitsaa, jota myöhemmin söimme.

Photobucket
Tämä kuva on kökösti rajattu ja tärähtänyt, mutta silla on pointti! Katsokaa kuinka ison poninhännän saan vetäistyä! Eww, en tykkää mun hiuksien ylipituudesta ollenkaan. Tekisi mieli ottaa sakset ja napsaista tuon poninhännän pituinen pätkä pois.

Photobucket
Ensimmäinen asia minkä vuonna 2011 teimme, oli tähtisadetikuilla sohiminen ja Tylypahkaan hyppääminen. Kahden päivän aikana myös katsoimme mäkihyppyä, Raw'ta, puhuimme monta tuntia putkeen ja paljon, nauroimme kuin hullut, kiipesimme tajuttoman korkean lumikasan päälle Valintatalon pihalla ja potkukelkkailimme epäonnistuneesti.

Photobucket
Elina vastaan minä.

Photobucket
Photobucket
2011! Vaikka nämä kuvat olisivat kuinka kliseisiä ja kliseisesti toteutettuja niin sisäisen kliseidentoteuttajani on aina unelmoinut tällaisten kuvien ottamisesta ja nyt se pieni unelma toteutui!

Raketeista en ottanut kuvia juurikaan, sillä moiset räjähtävät värisylkäisyt eivät meikäläistä ole koskaan kiinnostanet kovinkaan paljoa. Tämän huomaa luultavasti siitä, että aaton onnistunein ilotulituskuva on tämä:
Photobucket
Mutta tosiaan, hyvää uutta vuotta kaikille ja muistakaa tehdä uudenvuodenlupauksia! Mä ajattelin tänä vuonna jopa toteuttaa omani.

4 kommenttia:

  1. Noi "kliseiset" kuvat on kyllä ihania ! :---) Itekkin oon aina unelmoinu sellaisten ottamisesta (häpeän itseäni), mut ei kyllä tolla mun nykyisellä kameralla pystyis. Ehkä ens uutenavuotena sitte. (8

    VastaaPoista
  2. oijoi,valintatalon lumikasa<3. nimimerkillä kokemusta tiistaiyöstä. :D

    VastaaPoista
  3. Viu: Saahan varmasti ihan tavallisellakin pokkarilla tollasia kuvia, joku ilman salamaa -asetus oli ainakin mun vanhas pokkaris pimeellä sellanen et tollaset onnistus. :__)

    Anonyymi: Haha, Valintatalon lumikasa todellakin. ::Dd Me taas suoritettiin tää lumikasatoiminto päivällä, emme toki aiheuttaneet ihmetystä.

    Kirsikka: Kiitoksia. :3

    VastaaPoista